Hull City Norge Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Kostnader

2 posters

Go down

Kostnader Empty Kostnader

Poste  Mikaleide Ons Feb 04, 2009 8:36 pm

Jeg har tenkt meg for første gang til Hull for å se fotballkamp og jeg lurer rett og slett på hvor dyrt dette blir. Fly til newcastle, deretter kjøre til Hull, kjøpe biletter og hotell osv. Hvor mye koster det?

Mikaleide

Antall Innlegg : 33
Join date : 30.05.2008
Age : 31
Bosted : Stavanger

Til Toppen Go down

Kostnader Empty Re: Kostnader

Poste  Heddis Tir Feb 17, 2009 8:06 pm

Mikaleide skrev:Jeg har tenkt meg for første gang til Hull for å se fotballkamp og jeg lurer rett og slett på hvor dyrt dette blir. Fly til newcastle, deretter kjøre til Hull, kjøpe biletter og hotell osv. Hvor mye koster det?

Håper du får en fin tur Mikaleide. Hvilken kamp planlegger du?

Det blir hip som hap prismessig om du velger London/Manchester/Newcastle eller East Midlands flyplass. Du må uansett ta tog. Mellom 2 og 3 timer på toget må du regne. London og Manc har direkte tog. Fra Newcastle må du bytte enten i York eller Doncaster tipper jeg. Kommer du deg til York er det bare en liten time til Hull så det går nok mange busser også. Prisen på tog varierer, jeg har hatt store problemer med å kjøpe togbilletter i England på nett og Fredag ettermiddag/kveld er det ofte forholdsvis fullt på togene dessverre. Personlig har jeg reist både fra London og Manc. Manc er enklest, toget går fra Manc flyplass til Manc piccadilly der du bytter til trans pennines trains. En skikkelig fotball togreise tar deg forbi City of Manc stadium, Galpharm Stadium i Huddersfield, Elland Road i l**ds og like etter nydelige Humberbridge,
kommer jaggu KC Stadium nesten inn på toget til deg. 5 minutter senere går du av toget i Paragon street Railway Station, en nydelig gammeldags tog stasjon med vakre Viktorianske smijerns strukturer i taket. Ingen grunn til å pakke ned kameraet altså. Og husk å sette deg på høyre side av toget i kjøreretningen, da får du best sikt til Humber bridge.
Vel ute av togstasjonen er det en god del hoteller i nærheten.I nye St Stephens kjøpesenter som ligger til venstre for deg er det et nytt hotell, det er et kjede hotell som jeg ikke husker navnet på i farten så det skulle ikke være av det dyreste. Går du videre samme vei i ca 10 minutter kommer du til Campanile hotel, billig og greit. Godt utgangspunkt for utelivet både i The Avenues og Old Town. Et stort pluss er også at The Lamp ligger så og si vegg i vegg.

Fly tur/retur ca 3000+ tog t/r ca 400 + hotel ca 1000 for to netter. Her har jeg tatt godt i. Du kan nok få både fly og hotel mye rimeligere en dette, du må bare undersøke litt. Det går helt fint å ringe til hotellene og snakke med dem, husk bare å stryke den første nullen i tlf nr. Hvis nr. er 0281 xxxx xxx, så ringer du 0046 281 xxxx xxx.
Kamp billettene koster vel ca £25-30. Jeg ville ringt til billettkontoret og snakket med noen. Du finner nr. på Hull sin offisielle side.
Hilsen Heddis. Spør meg gjerne om det er noe du lurer på, jeg vil hjelpe deg så godt jeg kan.
Heddis
Heddis

Antall Innlegg : 74
Join date : 29.05.2008
Age : 51
Bosted : Vik i Sogn

http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Kostnader Empty Re: Kostnader

Poste  Mikaleide Tir Feb 17, 2009 8:19 pm

Noe jeg og lurer på er:

Jeg skal forhåpentligvis se Liverpool kampen og da blir det forholdsvis fullt. Jeg kan ikke kjøpe billetter over Hull sine hjemmesider og pakketurer fra Norge...lite aktuelt. Hvordan skaffer du billetter? Spesielt til toppkamper.

Mikaleide

Antall Innlegg : 33
Join date : 30.05.2008
Age : 31
Bosted : Stavanger

Til Toppen Go down

Kostnader Empty Re: Kostnader

Poste  Heddis Tor Mai 14, 2009 8:17 pm

Mikaleide skrev:Noe jeg og lurer på er:

Jeg skal forhåpentligvis se Liverpool kampen og da blir det forholdsvis fullt. Jeg kan ikke kjøpe billetter over Hull sine hjemmesider og pakketurer fra Norge...lite aktuelt. Hvordan skaffer du billetter? Spesielt til toppkamper.


Ble det kamp på deg?
Heddis
Heddis

Antall Innlegg : 74
Join date : 29.05.2008
Age : 51
Bosted : Vik i Sogn

http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Kostnader Empty Re: Kostnader

Poste  Mikaleide Fre Mai 15, 2009 9:53 pm

Nei. Idiotsida jeg skulle bestille billett fra økte prisene ute forvarsel og plutselig var de utsolgt. Kommer nok ikke til å bestille fra dem igjen. Virka utrolig useriøst.

Mikaleide

Antall Innlegg : 33
Join date : 30.05.2008
Age : 31
Bosted : Stavanger

Til Toppen Go down

Kostnader Empty Re: Kostnader

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet