Hull City Norge Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Termin listen

+5
Mikaleide
Åzzy
Haakil
pererik
Heddis
9 posters

Go down

Termin listen Empty Termin listen

Poste  Heddis Tor Mai 29, 2008 11:27 pm

Blir lagt ut 16. Juni. Julaften og fødselsdag samtidig. Jeg vil personlig se når Newcastle, Snderland og Middlesbrough kampene går. Dette fordi det går billig fly fra Bergen til Newcastle. Ellers er alle London kamper interessant. Det beste hadde naturligvis vært å reise til Hull, men alt koster og jeg er familiemann.
Heddis
Heddis

Antall Innlegg : 74
Join date : 29.05.2008
Age : 51
Bosted : Vik i Sogn

http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Kamper i Hull.

Poste  jonas ni Man Jun 02, 2008 3:47 pm

Jeg har tatt turen over et antall ggr.

Litt surfing krevs.

Billigst jeg har er fly til East Midlands ( EMA) og hyr bil. Dët blir billigere ju fler man er.

Tåg er "dyrt" i England. Ca 40 pund enlkel fra Liverpool, London eller Newcastle til HULL.

jonas ni
Gjest


Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  pererik Man Jun 02, 2008 11:48 pm

Jeg foretrekker å ta direktefly til Manchester. Så tar jeg toget til Hull. Jeg har blitt litt kjent med byen nå og synes den har sin sjarm.
Det kommer nok til å bli endel bortekamper i år. Planlegger ihvertfall Manchester United borte(hvis jeg får billetter da...),Arsenal, Bolton, Chelsea(usikker på denne. synes C. er så dørgende kjedelig lag), Fulham,og West ham.
Oppppss, dette hørtes mye ut. Jeg kommer til å gå konkurs! Vel, vel, jeg får vel se an litt tenker jeg. Shocked
pererik
pererik
Admin

Antall Innlegg : 48
Join date : 29.05.2008

https://hullcity.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Heddis Tir Jun 03, 2008 11:04 pm

Har noen funnet seg favoritt puber eller hoteller man kan anbefale så kunne det være greit å poste det her, eventuelt lage en pub og hotel tråd.
Heddis
Heddis

Antall Innlegg : 74
Join date : 29.05.2008
Age : 51
Bosted : Vik i Sogn

http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Haakil Lør Jun 14, 2008 1:08 am

United på Old Trafford eller Arsenal på Emirates er definitivt kamper jeg også kunne tenkt med å dra på! hadde vært morsomt å mobilisere en del norske supportere til en kamp! Ihvertfall mange norske supportere av andre lag som gjør det samme.
Haakil
Haakil

Antall Innlegg : 14
Join date : 30.05.2008
Bosted : Bærum

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Åzzy Tir Jun 17, 2008 7:14 pm

Jeg bare må få tatt turen over til London når Hull møter Arsenal! Som Arsenal fan i tillegg vil det bli merkelig, men det blir årets kamp for min del! Ellers hadde Hull vs. Manu på KC Stadium vært heeeelt rått! Very Happy
Åzzy
Åzzy

Antall Innlegg : 21
Join date : 17.06.2008
Age : 32
Bosted : Bærum

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Mikaleide Ons Jun 18, 2008 5:48 pm

Tror jeg skal ta meg en tur. Enten til Newcastle eller United. Skal på hjemmekamp uansett. Å reise til slakke Old Trafford skjer ikke.

Mikaleide

Antall Innlegg : 33
Join date : 30.05.2008
Age : 31
Bosted : Stavanger

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Hagberg Tor Jun 19, 2008 10:47 pm

Om noen steller istand en tur eller tre så er jeg mest sannsynlig med ihvertfall..
Planlegger et par turer selv også, men ingen grunn til at man ikke kan dra flere sammen.

City 'till I die
Hagberg
Hagberg

Antall Innlegg : 80
Join date : 01.06.2008
Age : 36
Bosted : Rælingen

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  tlnnorda Ons Jun 25, 2008 9:54 pm

Jeg kunne også tenkt meg Arsenal - Hull på Emirates da jeg er i London i dette tidsrommet, og Hull er og blir mitt favorittlag Very Happy Har sjekket billettprisene på internett, men foreløpig bare funnet billetter til rundt 2000 pr stk, noe jeg må innrømme at jeg ikke har råd til som fattig student. Vet dere om det finnes noen avtale mellom den norske fanklubben og den engelske om billigere bortelagsbilletter eller lignende? Hadde vært fantastisk å tatt med min samboer, og vordende Hullpatriot, på kamp i England. Takknemlig for alle svar.

tlnnorda

Antall Innlegg : 1
Join date : 25.06.2008
Bosted : Trondheim

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Heddis Ons Jun 25, 2008 10:49 pm

tlnnorda skrev:Jeg kunne også tenkt meg Arsenal - Hull på Emirates da jeg er i London i dette tidsrommet, og Hull er og blir mitt favorittlag Very Happy Har sjekket billettprisene på internett, men foreløpig bare funnet billetter til rundt 2000 pr stk, noe jeg må innrømme at jeg ikke har råd til som fattig student. Vet dere om det finnes noen avtale mellom den norske fanklubben og den engelske om billigere bortelagsbilletter eller lignende? Hadde vært fantastisk å tatt med min samboer, og vordende Hullpatriot, på kamp i England. Takknemlig for alle svar.

Arsenal er vel en kamp Hull vil selge ut sine billetter ganske fort siden Hull aldri har spilt på Emirates. Din største mulighet er nok å prøve via Arsenal sin offisielle side. Muligens Steve Perrymann vil selge pakke tilbud med fly, hotell og kamp billett. Jeg var på Man City - Everton og vi kjøpte via Man City sin offisielle hjemme side. Billettene blir vel lagt ut noen uker før kamp.
Heddis
Heddis

Antall Innlegg : 74
Join date : 29.05.2008
Age : 51
Bosted : Vik i Sogn

http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Collina Man Aug 04, 2008 1:20 am

(Arsenal-Hull til 1600 her, såg fleire har nevnt den) (dinlondonguide) (send dei ein mail om pris, så har dei sikkert ein meget konkurransedyktig pris!)

Nyttige norske billettsider. Enkelte stadioner ER dyrare enn andre. Og det er ikkje på bortetribuna. Det er ikkje kun i London det er muleg å få tak i billetter gjennom desse, ikkje la dere lure av url-ane.

Collina
Gjest


Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Collina Man Aug 04, 2008 1:36 am

OK, enten spelar mitt trege nettverk (for anledningen) meg eit puss, eller så kom ikkje linkane der fram. Eg poster dei oppstykka sidan det kanskje ikkje går an for gjester å poste link:

www . londontown . no
www . fotballbilletter . no (Londonguide)
http : // www . london.no / Premier_league . htm

Den første var altså 1600 på for Arsenal-Hull. Den andre får eg ikkje sjekka på grunn av tregt nettverk, mens den tredje kan ein finne ut prisen på ved å sende dei ein mail.

Collina
Gjest


Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  anulaibaR Tor Aug 14, 2008 11:32 pm

Hei, Er det noko som har planer om å reise på kamp? kunne tenkt meg reisefølgje. Helst heimakamp men alt er intresant.

anulaibaR

Antall Innlegg : 3
Join date : 29.05.2008
Age : 38
Bosted : Stavanger

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Hagberg Tir Aug 19, 2008 6:07 pm

Kunne ikke fanklubben stelt i stand en tur? Det er sikkert mange som hadde blitt med. Hadde jo vært utrolig moro å tatt en samlet tur til Hull for å drikke noen kalde og se en topp fotballkamp Wink
Hagberg
Hagberg

Antall Innlegg : 80
Join date : 01.06.2008
Age : 36
Bosted : Rælingen

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Kontakt lokalt i HULL.

Poste  zanoj Ons Aug 20, 2008 2:01 pm

Hvis noen trenger tips og hjelp med info om hjemmekamper i Hull så kan jeg dele mine erfaringer.

Er ubeseigret i HUll Smile. 2 vunne 3 uavgjort.

Jeg har flaksen att en Hull innboer med familje tar hand om meg når jeg besøker.

Kjempe man... så han gir alltid svar og besked om hvad som er best.

Ett hotell som ligger bra til er Quality Grand hotel. som ligger PÅ jernbanestasjonen og I sentrum. Det tar ca 15 min å gå til KC Stadium eller bus til 1 pund.

Rommet bokes billigst gjennom internett fra exv. www.hotell.no



HULL FOR GULL

JONAS
zanoj
zanoj

Antall Innlegg : 26
Join date : 18.08.2008
Age : 52
Bosted : UNNARENNET 19, 0687 OSLO

Til Toppen Go down

Termin listen Empty Re: Termin listen

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet